Tuesday 21 August 2012

Tidig Morgon

Jag är verkligen ingen morgon människa! Att stiga upp tidigt för mig är allt innan kl 10! Så idag när klockan ringde 05.03 så ville man bara kasta ut den genom fönstret å somna om...MEN det kunde jag så klart inte! Var bara att ta sig upp, släpa sig in i duschen där,med hjälp av lite kallt vatten, jag lyckades vakna till lite!
Efter en buss å tågresa sitter jag nu på planer som strax ska lyfta. Ska till Oslo å jobba för sista gången på magic! Känns lite vemodigt för varit ett väldigt roligt år! Men ska ju tillbaka å jobba på fantasy nästa år så känns ändå ok...men kommer sakna mitt blå-team på magic. Nu e det dags att stänga av all elektronisk utrustning så dags att sluta...men ska försöka bli liiiite bättre på att blogga framöver. Gör som min vän Sara å avslutar med att ta en bild...på mig själv! :)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!