Sunday 30 May 2010

Goodbye Honor oak park!

Klockan är nu 00.48 och jag ska upp kl 07.45 imorgon för att jobba så egentligen borde jag sova, men istället bestämde jag mig för att skriva ett kort blogginlägg för det är det sista jag kommer göra härifrån Honor oak park!! Har bott i det här rummet i 1 år och 7 månader så det känns vemodigt att lämna!! Imorgon så flyttar jag nämligen in hos Sara och Bella och ska bo där mina sista 3 veckor här i London.
Har ju vetat ganska länge nu att jag kommer flytta hem till Sverige men det har liksom känts så långt bort även om jag pratat mycket om det och sagt att det känns både jättekul och tråkigt på samma gång! Men idag så slog det mig hårt helt plötsligt! Jag stod i kiosken på jobbet och förberedde lite innan pausen skulle börja och jag tänkte på allt jag ska hinna med dessa dagarna innan jag lämnar mitt rum och då så bara PANG så fattade jag PÅ RIKTIGT att jag bara har 3 veckor kvar i london!!
Det ska absolut bli superkul att göra we will rock you och jag skulle inte vilja tacka nej till det och allt kommer bli jättebra när jag väl kommer till Stockholm, men just nu i denna stund så skulle jag vilja stoppa tiden och stanna kvar här i London!!! Kommer sakna så mycket här!! Fantastiska underbara människor, staden, starbucks, musikalerna!! ALLT!!! Det känns vemodigt att lämna och jag har aldrig gillat att "börja om" (även fast jag gjort det så många gånger...det är liksom en del av jobbet) så nu känns det lite tungt, men vet av erfarenhet att det kommer bli bra.....om ett tag! =)

förresten så försöker jag packa.. ja det går ju sådär! HATAR att packa! Men det MÅSTE ju göras så jag gör det....imorgon!! =)

Nu sova!

London in my heart forever! =)

Mattiaz x

1 comment:

  1. Jag förstår att det känns konstigt...

    Själv sitter jag också i flytt- och känslokaoset... Varit i Bjärnum i tre dygn och på en dag ska jag nu hinna packa ur hela lägenheten och städa. Fattar inte hur det ska gå. Känns så himla konstigt..
    ...men tänk vilken sommar vi ska ha!

    Snart ses vi! PUSS

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!