Sunday 8 July 2012

Oslo

Hej vad det går bra nu med bloggandet...får väl se hur länge det håller i sig! Vill egentligen alltid skriva väldigt långa, bra, viktiga och tänkvärda inlägg men har insett att jag måste sänka ambitionsnivån om jag ska lyckas hålla min blogg levande. Så idag får ni (= alla typ 4 som läser denna blogg haha) hålla till godo med ett litet inlägg från Waynes coffe i Oslo! Jag är ju just nu på båten och jobbar och åker varje dag mellan Oslo-Kiel, Kiel-Oslo och eftersom vi inte jobbar på förmiddagarna så är det då läge att gå av båten och ta en fika (e för övrigt svårt att gå av båten på eftermiddagarna då båten avgår varje dag kl 2 =) ) Och eftersom internetet på båten är ganska så svajande när vi är ute till havs så är det ju väldans bra att det finns cafeer med gratis internet!
Så nu sitter jag alltså och bloggar från ett ganska så grått oslo med en stor Latte brevid mig. Ska strax gå tillbaka till båten och repa inför kvällens show för har 2 personer som hoppar in i vårt team från det andra teamet plus en skadad kille som inte kan göra allt i showerna plus att jag ska sjunga ett nummer som jag inte brukar... så kan bli 2 spännande shower ikväll.. Men ska nog gå bra... hoppas jag=)



Mattiaz x


2 comments:

  1. Wohoo! ÄNTLIGEN! :)
    Lycka till!
    Jag kör hårt med din far och bror idag :)

    ReplyDelete
  2. Va kul att du bloggar igen.Jag kommer följa den. Kram syrran

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!