Sunday 1 May 2011

Dag 26

Barndomsminne

Ojdå...ska man bara välja ett här eller skriva hela sin barndom?!? =)
Jag har ju så dåligt minne...

Jag minns att jag 1986 (då jag var 6 år) skulle gå upp och titta på God morgon sverige, men att det just denna morgonen inte var nått god morgon sverige för att det var då som Olof Palme hade blivit skjuten..och jag minns hur besviken jag var för att jag inte fick se barnprogrammen...

Minns att, när man blev lite äldre, det alltid var så mysigt att vakna på lördags morgnarna och känna doften av kaffe i hela lägenheten och hö
ra radion som stod på i köket.

Minns att jag och mina syskon (syster och bror) lekte bokförlag tillsammans... och gjorde listor på alla våra böcker och organiserade och hade oss...vilket vi tyckte var kul då på nått sätt...haha

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

Men har vi inte
haft den här några gånger om nu känns det som?!? =)




Så det här är alltså (återigen..) Helena, sara och jag...taget på wallmans i Köpenhamn. Vi har alltid vansinnigt roligt ihop och vi gör alltid en massa knasiga grejer... =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!