Tuesday 3 May 2011

Dag 28

Min första pojkvän:

Ehh... jaha och vad ska jag skriva här då? Jo visst kan jag skriva om min första pojkvän..men det tänker jag inte göra! =) Skulle kunna skriva om min första flickvän... om jag inte minns helt fel så var det en tjej som hette Anna som jag gick i samma klass med på mellanstadiet. Tror jag frågade chans på henne på ett disco på fredagen och hon svarade ja. Vi sågs inte på helgen och hon gjorde slut på måndagen... det är vad jag kallar ett bra förhållande.. eller?!? haha=)

28e bilden: En tokig bild.


Detta är jag och Helena som försöker bevisa att Sara hade fel när hon sa att det är omöjligt att slicka sig själv på armbågen.... Hon hade rätt,,, =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!