Thursday 5 May 2011

Dag 30 (SISTA!)

Bästa tidsfördrivet:

Hmm...svårt! Att spela piano är ett bra tidsfördriv för mig.. skulle oftast kunna sitta i timmar och spela...=) Att whatsappa (typ som sms..fast gratis) kan göra att tiden flyger! Kolla på roliga klipp på Youtube är åxå ett väldigt bra tidsfördriv...eller att läsa en bra bok! =)

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Suck...har vi inte haft det här typ 100000 gånger förr på den här listan?! tur att det är slut nu...
Det här är en person som jag aldrig kommer släppa taget om...:


MIG SJÄLV!! Vare sig jag vill eller inte så kan jag ju inte släppa taget om mig själv! =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!