Tuesday 3 May 2011

Dag 29

Bästa tv-serien

Det finns ju väldigt många bra tv-serier och jag har följt många genom åren; Rederiet, 21 jump street, Beverly Hills, Grannar, Tre Kronor, Vänner, Ally McBeal för att nämna några... Men min absoluta favoritserie måste ändå bli ( *fanfar: damdadamdadaaaa*): Will & Grace.
Denna fantastiska komediserie har jag sett alla avsnitt av X antal gånger...och jag skrattar lika mycket varje gång! Underbara karaktärer och fantastiska skådespelare och manus gör att detta är DEN bästa serien EVER!!! =) MÅSTE köpa hela boxen snart annars blir jag tokig.. SÅ bra är den =)

29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.


Denna bilden tog jag på mig själv för 3 dagar sedan..på valborgsmässoafton. Fråga mig inte varför jag ser så sur ut dock..haha... =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!