Thursday 24 June 2010

Stockholm

Så sitter jag här i min lägenhet i Stockholm. Känns konstigt! Känns lite som om hela London varit en dröm som jag nu vaknat upp ifrån och jag vill bara lägga mig ner och sova igen så jag kan få fortsätta drömma! Jag vet, jag vet, jag vet att det kommer kännas bättre ju längre tiden går och att det kommer absolut kännas bättre när jag fått ordning i min lägenhet, men just nu så skulle jag gärna vilja sova och vakna upp i min säng i Honor oak park (eller i streatham brevid 2 galna danstjejer...spelar inte så stor roll!=) ). Saknar London väldigt mycket!

Vatt i stan idag och fixat med internet iallafall...e dock tveksam på om jag valt rätt... Eftersom jag har 3 på mobilen och ville kolla med dem om jag kan använda min iphone (som jag köpte i london) som min svenska mobil så gick jag in i en 3 butik. Frågade om internet där åxå och fick en rosa internet-sticka. Det funkar ju förvisso bra och jag kan ta med det överallt, men läste det finstilta nyss och där stog det att om man överskrivder 20gb i månaden så sänker de ens hastighet..så man kan liksom inte surfa helt hur mycket man vill.. och jag vill ju surfa mycket och ladda ner musik och filmer och så. Har idag haft igång internet i 6 timmar och har förbrukat 1,4gb. Så känns ju som att jag kommer komma över de där 20gb ganska snabbt.. hmm... man har väl ånger rätt?!? vi får se hur det blir. Blev lite till mig bara för jag MÅSTE ha internet...överlever liksom inte utan det (jag e grav facebook-missbrukare!!)

Imorgon ska jag upp kl 7 och tvätta (enda tvätt tiden som fanns) och sen ska jag packa om väskan. Åker iväg till stöde för att göra en musikalkonsert där. Ska bli kul och hysteriskt och galet...! =)

Så det är dags för mig att sova...och drömma om london! I hope i´ll be there soon!

Mattiaz x

1 comment:

  1. Jag skulle gärna vakna mellan en galen danstjej och en galen musikalkille :) x

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!