Friday 2 July 2010

Musikaldrömmar!

Sitter just nu på tåget från Sundsvall på väg mot Stockholm (och ska sen vidare med natttåg till Lund där jag kommer vara kl 6 imorgon bitti) Har varit uppe i Stöde som ligger utanför Sundsvall och gjort en föreställning som heter Musikaldrömmar! Fantastisk rolig och galen vecka där vi bott hemma hos min kära vän Helen i hennes stora hus. Det har börjat bli en tradition för detta var tredje året som föreställningen gick av stapeln (även om det "bara" var andra året som jag var med eftersom jag hoppade över förra året!) I år var vi 7 artister, 2 äkta män, 4 och 1/3-dels barn och en hundvalp som delade boende. Man kan säga att det blir ganska hysteriskt mellan varven..men åxå samtidigt otroligt roligt. Att få göra det man älskar tillsammans med personer man älskar det är lyxigt det! Sen att det är på en så otroligt vacker plats som i Stöde är ju bara ett stort plus så klart!
Nu blir det en helg med bröllop imorgon och barnkalas på söndag sen en biltur upp till Stockholm igen och så börjar äventyret med We will rock you på måndag!

Mattiaz x

5 comments:

  1. Vad är 1/3-dels barn?!?!

    ReplyDelete
  2. Haha, jag undrade också vad det tredjedels-barnet kom ifrån. Känns sjukt konstigt att WWRY drar i gång nu. Känns osm att vi pratat om det så länge! Saknar dig. XX

    ReplyDelete
  3. Gud, det där jobbet jag sökte är runt hörnet på Dominion, verkligen en halv minut ifrån!!! Haha... :)

    ReplyDelete
  4. 2 äkta män som är äktade med varandra eller med någon av artisterna eller var de både äkta män och artister?

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!