Sunday 13 March 2011

Dagens i-landsproblem!

Jag älskar min Iphone!! Har haft den i drygt ett och ett halvt år nu (först iphone 3G S..och nu Iphone 4) och jag kan verkligen inte förstå hur jag någonsin klarat mig utan... hur borta var man inte? Att inte kunna kolla upp vad som helst på några sekunder i sin telefon...busstider, tv-program, telefonnummer, leta upp en adress.... Oslagbart!! (för att inte prata om alla spel, appar, kamera, gps, bland MYCKET annat!!)
Men det som irriterar mig mest just nu med den är stavningen! När man skriver meddelande så rättar den till felstavade ord och det är ju grymt.. MEN dels så fattar den inte hela tiden vad det är man egentligen vill skriva (jag vet...Heeelt gaaalet att den inte kan förstå vad jag tänker!!) OCH eftersom jag hela tiden växlar mellan att skriva på svenska och engelska...så måste jag åxå hela tiden byta så att den stavar rätt på det språket jag skriver på... Jag tycker den borde fatta vilket språk jag skriver på utan att jag behöver byta språk och tangentbord!! VÄLDIGT irriterande!!!
HMPF!! =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!