Monday 14 March 2011

Idag!

Idag så sov jag väldigt länge. skönt.. men var lite irriterad på mig själv att jag satt uppe så sent igår... man mår ju mycket bättre om man inte går och lägger sig allt för sent och inte sover bort hela förmiddagen!
Idag har jag åxå blivit opererad idag... Ja...det var faktiskt en liten mini-operation..men inte så farligt som det låter. Tog bort 3 lever fläckar på min rygg...så nu e jag sydd med några stygn och fläckarna e borta! Tycker det e en cool men konstig känsla att veta att de skär i en fast man inte känner någonting för man fått bedövning... coolt! =)
När jag sen skulle gå hem så gick jag först till affären och handlade lite mat och sen skulle jag promenera från nacka forum hem till mig. Tog en liten ny väg och gick först igenom ett väldigt mysigt litet villa område och där helt plötsligt fick jag syn på den här lilla sötnosen:








Eftersom jag som sagt tog en ny väg så hamnade jag helt plötsligt i skogen och traskade runt där utan att veta vart jag var någonstans med gympaskor på fötterna eftersom jag tyckte att nu är det ju nästan vår... men inte i skogen där det fortfarande var väldigt mycket snö kvar!!
men tog lite fina bilder ändå från min eskapad!









Mattiaz x

1 comment:

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!