Wednesday 10 February 2010

Bloggdags... igen!!

Jaha...så ger man sig in i bloggvärlden igen!!
Hade en blogg förut som var ganska så pretantiös (iallafall enligt vissa! :) ) så det rann ut i sanden efter ett tag.
Nu har jag blivit inspirerad av min vän sara som bloggar om sitt och hennes kompis Bellas liv här i london (de har nyss flyttat hit för ett halvår för att dansa!) Och jag läste även Jonas Gardells blogg på Aftonbladet. Så nu vill jag åxå blogga. Får väl se hur länge det kan tänkas hålla i sig denna gången. Men tror att det kan bli ganska bra. Nu när jag vet att jag inte behöver skriva spaltmeter varje gång, utan att det ibland räcker med bara några rader...plus att jag ju har en Iphone och kan alltså uppdatera min blogg när jag sitter på tåget på väg in till stan. :))
Just nu har klockan hunnit blivit alldeles för sent för att skriva nått vettigt så tänker logga ut nu, men återkommer med mer bloggande förhoppningsvis redan imorgon! =)

Mattiaz x

1 comment:

  1. Kul vännen!
    Välkommen tillbaka till bloggvärlden.
    Ibland går det upp ibland går den ner... så är det här i bloggvärlden! ;-)

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!