Friday 12 February 2010

Idag har varit en ganska så vanligt torsdag!
Steg upp vid 11 ( ja jag vet...det låter som att det är jätte sent att stiga upp, men jag måste få påminna om att jag jobbar kvällar och inte är hemma förrän runt midnatt och kommer inte i säng förrän kanske runt kl 2...så 11 e faktiskt ganska tidigt för att vara mig.. haha) och åkte in till stan och tog jazzklass för Linda. Var kul men lite störig kombination som inte riktigt ville fastna i mitt huvud... bättre lycka imorgon hoppas jag!=)
Jobbade som vanligt ikväll...utan några större problem och utan damer som inte förstår sig på bra sångare! =)

Har får en ny Craving (hmm hur översätter man det till svenska....enligt nordstedts ord här på internet så är det: begär, åtrå längtan... hmm....) Och det jag har begär (låter töntigt haha) efter är Cheerios!! Fantastiskt gott!! Cheerios och mjölk. mmm. Hade det till frukost, och tog en ny skål med det nu ikväll!! Och sen efter det åt jag Strawberry cheescake-glass!!! Fantastiskt gott!!! och eftersom jag dansat idag och ska dansa imorgon så kunde jag med gott samvete äta upp alltihop! =)

Mmm. Cheetos och Häagen-Dasz (kanske inte samtidig dock.. =)


Glömde förresten att skriva en sak igår angående We will rock you. Musikalen har blivit nominerad till en Olivier Award (typ Englands svar på Tony award!) Kategorin som WWRY är nominerad i är the audience award (eller nått sånt) så man kan rösta. Jag tänkte att jag skulle vara en duktig anställd och rösta på musikalen där jag faktiskt arbetar! (de andra var, Phantom of the opera, Wicked, Billy Elliot och Warhorse, och hade jag fått välja så hade jag nog valt Wicked...eller phantom...eller Billy Elliot.. hmm...kanske tur att jag inte behövde välja haha) När man röstade så skulle man lämna sin e-post adress och telefon nummer ifall man vann ett pris. ohhh spännande tänkte jag! vad kul om man skulle vinna nått..undra vad man vinner. Fick ett mail strax efter där det stod: Tack för att du röstat. Du är nu med i vår tävling där du kan vinna 2 biljetter...till musikalen du röstat på!!!!! Tack för det..så har jag tur så vinner jag två biljetter till en musikal jag sett minst 200 gånger!!!! TACK SÅ MYCKET!! haha

Mattiaz x

1 comment:

  1. Men om du skulle vinna så ger du ju så klart biljetterna till en god vän (mig) som ännu inte hunnit se detta underverk... ;) KRAM Nina

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!