Wednesday 17 February 2010

Kristina!

Gick förbi världens bästa affär igår, nämligen Dresscircle! De säljer ALLT som har med musikal att göra!! Har inte vågat gå in så ofta nu när jag bor här i london för jag vet att jag bara kommer vilja köpa typ allt..och det har jag ju inte råd med!! Iallafall... i fönstret hängde denna lilla affish:
Såg Kristina från Duvemåla i Malmö 1996!! Fantastisk musikal!! =) Skulle så gärna vilja gå och se konsert versionen här. Och det är med Helen Sjöholm!!! Plus att det är i den berömda Royal Albert Hall!! Men kollade just biljetter och det enda som finns kvar är balkong typ..och då kostar det ca 500kr och man sitter 120 mil från scenen (ja albert hall är gigantiskt stor!) Så det blir nog ingen kristina för mig.... Men man kan ju alltid hoppas på att de kommer sätta upp den på riktigt här i lonodon snart istället!!=)

Mattiaz x

1 comment:

  1. Jag såg den affischen i Svenska kyrkan på melodifestivalkvällen. Jag blev helt galen. Danne och Bella förstod inte riktig min extas, jag skulle haft dig där...

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!