Tuesday 5 April 2011

Dag 1

1. En vanlig dag hemma hos mig

En vanlig dag hos mig beror lite på vad det är för en dag och om jag jobbar eller inte... Men antar att man kanske ska berätta om en vanlig dag just nu..så då blir det såhär!

Stiger upp vid ca 9.30-10-tiden. Äter frukost framför tv:n och kollar oftast just nu på nått avsnitt av den gamla härliga 80-tals tvserien Fame!
Försöker gå ut och ta en promenad... så jag får både luft och lite motion!
Lunch som jag egentligen ska försöka äta vid ungefär samma tid varje dag, men det lyckas jag aldrig med..så det varierar lite mellan 12.30-14-tiden...även den framför tv:n...
sen blir det lite kaffe efter det...hemma gjord vanilla-latte! Kollar
på mitt just nu absoluta favorit program på tv: Project runway 15.55 på tv 3.
Spelar piano och försöker skriva lite låtar och så under dagen åxå... kanske tvättar jag (som jag gjorde idag) eller promenerar bort till sickla och handlar mat.
Lagar mat runt 19.30-tiden...och äter även den framför tv:n. =) Sen så spenderar jag resten av kvällen framför datorn och/eller tv:n.
Så ser väl en vanlig dag ut just nu... Om jag inte åker in till stan och fikar med nån kompis=)


Foto dag 1: Någon du umgås med väldigt mycket



Denna söta Kaffe-flicka är min fantastiska vän Martina som jag umgås mest med här uppe i Stockholm! och vi dricker ofta kaffe tillsammans när vi ses så tyckte bilden passade bra!=)
Nu är hon ute på ett fantastiskt äventyr och jag saknar henne och har inte träffat henne på över en månad... men snart kommer hon hem...det ska bli Såååååå kul=)=)

mattiaz x



1 comment:

  1. Men ååå!! Sötis!! Saknar dig med!! Och gott kaffe har jag inte fått på vääääldigt länge... Pusss

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!