Wednesday 6 April 2011

Dag 2

Dag 2: Tre saker du inte visste om mig:

Under den här kategorin kan jag ju inte skriva att jag älskar musikaler eller att jag spelar piano för det vet ju i princip alla som läser denna bloggen (alla 4 typ.. haha)
Så vad ska jag då berätta hmm...

Jag tycker inte om att gå på A-brunnar. Det var ju lite som en lek när man var mindre att man skulle gå på K-brunnar för det gav en kärlek och tur men A-brunnar var otur! Så än i dag så undviker jag att gå på A-brunnar om jag kan!

Jag är väldigt slarvig av mig... MEN när det kommer till mina cd-skivor så MÅSTE de stå i perfekt bokstavsordning annars blir jag galen! =)

Älskar champinioner! Har det till nästan all mat jag äter!!

Tre väldigt intressanta och roliga saker att veta om mig.. eller hur?! =)

2:a bilden: En bild på dig själv




Detta är mitt favvo-kort på mig själv! Är taget i Min favvo-stad New York! =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!