Sunday 17 April 2011

Dag 12

Såhär var jag i skolan:

Alltså Det beror ju på NÄR i skolan man menar... Men kan väl säga såhär: Grundskolan så var jag den som stack ut och var mobbad, i gymnasiet så var jag ganska "vanlig" tror jag (så vanlig man kan bli som estet.. haha) Jag var duktig på de ämnena som jag tyckte var rolig... men kanske mindre bra på de som jag inte tyckte var så kul! =)

Bild 12: En bild på din vardag:

Alltså hade jag gjort detta i höstas så hade jag lagt upp en bild på mig i we will rock you.. men nu har jag ju varit sjukskriven ganska länge och är just nu "mellan jobb"... Tog en bild idag så antar att det var min "vardag" just nu.. (även fast det nu är helg.. haha
)



Och jag vet att jag ser ut som värsta pensionären!! Jag har gått över från att samla vuxen poäng till att samla pensionärspoäng... elva-kaffe och melodikrysset!! =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!