Wednesday 13 April 2011

Dag 9

Tre saker på min att-göra-innan-jag-dör-lista

1. Skriva en riktigt bra musikal och få den uppsatt...helst internationellt (West end och Broadway... man ska väl drömma stort?!=) )


2. Se mer av världen. Australien, regnskogar i Costa Rica och åka på roadtrip genom USA

3. Träffa Stephen Sondheim


9e bilden: Någon i din släkt.

Kom på häromdagen att det inte är så konstigt att jag har svårt att hitta bilder...Min externa hårddisk som jag hade innan råkade ramla i golvet och gick sönder så alla bilder jag hade där försvann! Så har inte så många bilder på släktingar i min dator! Jag hittade får nån vecka sedan ett kort jag hade på min mormor och morfar som båda gått bort... så bilden är det kortet!



Mattiaz x

1 comment:

  1. Naw, Maja och Gustav! Finaste fina! Jag saknar dom ibland. Dom var som Inga & Thorvald, några som alltid bara skulle finnas.

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!