Wednesday 27 April 2011

Dag 23

Vad ska mina barn heta:

Jag vet ju inte ens om jag ska ha barn...så hur ska jag då veta vad de ska heta?!?
jag och Sara skojade för några veckor sedan om att vi skulel skaffa barn ihop.. och då skulle de heta Bob, Eliza och så tvillingarna Liza och Barbra! ja ni fattar...musikal-barn liksom=) Får väl se hur det blir med den saken.. haha

23e bilden: En bild från i somras.



Kommer inte ihåg om jag lat upp denna bilden innan... tror nästan det.. men men...
Det är jag, Joe och Bella som sitter på starbucks och svallkar oss med varsin caramel frappucino (förutom Joe som inte dricker Kaffe...han dricker smoothie tror jag=) )

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!