Wednesday 20 April 2011

Dag 15

Mitt drömyrke:

Just nu så måste jag nog säga att mitt drömyrke är kompositör. Att få b
etalt för att skriva en musikal hade varit en dröm!! =)

15e bilden: En person som du vill vara med.

Denna är lite svår för att det beror ju på hur man ska tolka "vill vara med".
.. på vilket sätt ska man "vara" med någon liksom....

Men jag väljer att tänka på det såhär.. en person som du skulle vilja spendera en dag med... och då väljer jag:


Sutton Foster!!! Denna fantastiska musikalartist som gjort väldigt mycket på Broadway.. sjunger fantastiskt, dansar fantastiskt och verkar vara en helt underbar person!! Så henne hade jag gärna varit med en dag!! (Snygg är hon ju åxå.. =) )

Mattiaz x



No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!