Thursday 7 April 2011

Dag 3

Klockan är 23:44 och jag borde ligga i sängen men kom på att jag inte bloggat idag så var ju tvungen att göra det först!
Har ikväll varit och sett Black swan på bio med min kompis Bella! Filmen var väldigt väldigt bra..men väldigt väldigt otäck! Det är allt jag har att säga om den! =)
Nu till dagens fråga! =)

Mitt favoritland:
Egentligen så har jag inget favorit land. Jag älskar ju både London och New York..men vet inte riktigt vad jag känner för USA eller England. När jag var liten så var Australien mitt favorit land. Har alltid velat åka dit! verkar vara ett fantastiskt vackert land med all djur och natur...plus att sidney åxå verkar vara en cool stad... Så mitt svar på denna frågan får nog bli just Australien faktiskt!


Dagens bild: En bild på någon i din familj

Insåg när jag började leta efter någon bild att detta är den enda bilden jag har i min dator på någon ur min familj... det var lite dåligt! Så på nästa familjeträff så ska jag fota så det står härliga till!=)



Bilden här e på min mamma när hon och jag spelar Corron! =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!