Thursday 14 April 2011

Dag 10

Mitt bästa sminktips:

Äntligen så ska det handla om något jag verkligen kan....eller inte!=)
Jag tycker att jag borde ha lite koll på smink eftersom jag jobbar som musikalartist och så..men icke. Det finns ju inget bättre än att sätta sig i en skön stol och låta nån som kan fixa smink och hår! =)
Så tyvärr blir det inga sminktips från mig... eller jo, kan säga att jag nog tycker less is more när det kommer till smink! =)

Dagens bild 10:Någon du tycker är väldigt snäll:

Detta är min vän Martinas fantastiska föräldrar: Börje och Birgitta. De har varit så otroligt snälla mot mig och man känner sig alltid så välkommen hos dem!! När det hade tagit slut med mitt ex så fick jag sova några nätter hos dem och de var bara så underbara och förstående!! =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!