Sunday 24 April 2011

Dag 19

Bästa filmen

Det finns ju många fantastiska filmer men om man nu bara ska välja en så blir det en film som jag har älskat i minst 10 år... och det är Stränder (Beaches på engelska) Det är väl egentligen en "tjej-film" men sen jag såg den första gången då jag var runt 12 år skulle jag tro så har jag älskat den! Filmen handar om 2 tjejer som träffas på en strand när de är typ 10 år...den ena är artist redan vid den åldern och den andra är en rik lite bortskämd flicka...men de blir vänner och de håller kontakten under hela livet... Det är en fantastisk film. Det är Bette Middler som spelar artist-tjejen och det är mycket bra musik i filmen åxå... bla så kommer Wind beneath my wings från den filmen!

19e bilden: En person som är snygg.



Detta är min fantastiska vän Neo... eller Linus som han heter egentligen!!! =) Han är både fantastiskt snygg OCH begåvad!! =)

Mattiaz x

1 comment:

  1. Om du älskat den filmen sen du var 12 så måste det väl ändå vara mer än 10 år du haft den som "favvofilm".... du är inte 22 längre :)

    ReplyDelete

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!