Sunday 10 April 2011

Dag 6

Dåliga vanor och laster:

Hmm... denna lista blir ju bara svårare och svårare... och har ju inte kommit igenom en tredje del än.. haha.
Vet inte om jag har så där jätte dåliga vanor... kanske att jag är så slarvig och stökig. Är det en dålig vana? att jag inte äter så mycket grönsaker?... Min största "last" är nog att jag inte har någon självdiciplin!! Så även om jag skulle vilja sluta äta godis i veckan eller motionera mer...så har jag svårt att genomföra det en längre tid för jag ger upp för lätt! =)
Jag varken röker eller snusar iallafall.... =)

Dagens kort:En bild på dig och en vän du inte varit med på länge:


Bilden är på mig, Joe och Bella på Starbucks i London. Bella var jag på bio med i veckan...men innan dess så träffade jag inte på läänge! och Joe var det nu längesen jag träffade eftersom han bor i London!

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!