Friday 15 April 2011

Dag 11

Min favoritbutik:

Detta är ju verkligen en av det lättaste att svara på. Min favoritbutik ligger i London och heter Dresscircle! Det är en musikalbutik där man kan köpa cd-skivor, noter, böcker och souvenirer..allt som har med musikal att göra!! De finns även på nätet så man kan köpa skivor och få det hemskickat vilket jag gör lite då och då... men det finns ju inget mysigare än att gå till den faktiska butiken för den har verkligen sin egna charm!



11e bilden: En person du kan berätta allt för.

Här finns det 3 stycken som jag skulle kunna visa bild på...men en av dem har redan varit med här, och den andra kommer nog senare...så det blir:

Sara "sokolofski" ! Ni ser ju att vi kan dela både säng och glass och då kan vi ju åxå prata om precis ALLT!!! Känns som om vi känt varandra i hela mitt liv.. men så är det inte, men nu förstår jag inte riktigt hur jag klarade mig utan Sara i mitt liv!!!
Bilden tyckte jag var lite rolig...den är från när vi bodde ihop i London..sista veckorna vi var där! En liten dröm är ju att flytta tillbaka och bo ihop där igen. =) Eftersom vi kanske inte var vårt allra snyggaste på bilden så måste jag lägga upp en till där vi är lite mer piffade=)


Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!