Friday 22 April 2011

Dag 18

Det här gör jag aldrig om

Går Gasten och åker fritt fall på Liseberg!!
Gasten är ett spökhotel där en massa "döingar" spökar och skrämmer de som går igenom där och det är sååååååå läskigt!! när jag gick där var det extra läskigt för jag kände vissa av de som jobbade där och då var de så klart extra elaka och otäcka mot mig!! Fritt fall har jag åkt en gång och aldrig mer! jag trodde inte att jag var så höjdrädd...men att sitta där 70 m upp i luften, dingla med benen och vänta på att bli "nerskjuten" är en nervpress som jag inte vill ha igen!

18e bilden: En bild på din fritid.

Hade vi inte denna kategorin precis...?! En bild på min vardag och en bild på min fritid är ju, i alla fall just nu, lite samma sak för mig....
Men en bild måste upp så det blir den här:

Bilden är tagen idag och det är Martina, Helena, Sara, Ellen och Abbe som sitter och njuter ute på min altan! =)

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!