Sunday 24 April 2011

Dag 20

Min första tanke när jag vaknade idag

Min första tanke när jag vaknade idag var att jag undrade om jag fått platt mage.. jag drömde nämligen nu på morgonen att jag tränade på nån sån där magmaskin som de säljer på tv-shop... ni vet en sån där man håller i ett typ styre med händerna och sätter knäna på en plattta och så svingar man underkroppen från sida till sida och man ska få SÅÅÅÅ plattt mage på bara några veckor... en sån drömde jag att jag var på (fast lite annorlunda form) så när jag vaknade tänkte jag att jag hoppas att det hjälper om man gjort det i drömmen även fast man inte gjort det i verkligheten! =)

20e bilden: En bild på dina närmaste.


För första gången så lägger jag upp en bild som jag haft innan... men det är ju för att detta ju faktiskt är mina närmaste vänner.... Martina, Helena, Sara, Ellen och Abbe! Vissa av dem träffar jag mer än andra..men de är alla mina närmaste!!! =)

Mattiaz x



No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!