Friday 8 April 2011

Dag 4

Favoritsaker

Ja denna kategori är inte så svår... den toppas ju helt klart av min Iphone!! Förstår inte hur jag någonsin klarat mig utan min älskade Iphone. Det är ju så mycket mer än bara en telefon... som idag när jag var på stan och ville hitta affären Granit...då var det bara att plocka upp telefonen, gå in på internet och sen så kunde man skriva in adressen och få en bra vägbeskrivning!

Andra favoritsaker är mina musikalskivor! Har en kompis som tycker jag är helt knäpp som fortfarande har mina cd-skivor framme.. han har
lagt in alla sina skivor på sin dator och så ligger skivorna nere i källaren.. spar mycket plats, men jag gillar att ha mina skivor!! =)

Tredje favoritsaken just nu är en sak som inte är min... Pianot! Har just nu min vän Martinas piano i min lägenhet och det är så underbart.... Så jag hoppas att det dröjer länge innan hon kommer och vill ha det tillbaka! =)


4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.

Detta är en lite konstig kategori för det beror ju på hur man tolkar ordet "konstig" =) är det bra eller är det dåligt?
Bilden jag valde tycker jag ändå passar perfekt in i ordet konstigt! den är tagen i New York. Jag hade sett fram emot den resan i flera månader och var så glad över att äntligen få vara i New York, samtidigt så hade det, dagen innan vi åkte tagit slut med min pojkvän så jag var jätte ledsen över det. Så det var verkligen en "konstig" tid i mitt liv... Super glad och super ledsen samtidigt!



Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!