Tuesday 12 April 2011

Dag 8

Mina favoritskor:
Jag har jättesvårt att hitta snygga skor... E kanske för kräsen. Tycker alltid jag ser jättesnygga skor på andra..men hittar inte dem själv. Plus att om man vill ha riktigt snygga skor så får man ju betala en hel del...och då måste man ju känna att de är helt rätt!
Men dessa är nog mina favoritskor:

Köpte dem i Hässleholm på nån liten skobutik där för typ 3 år sedan och de var på rea... 50% tror jag.. de var ganska billiga iallafall! De är väldigt sköna och jag gillar att de har noter på sig! =)

Dagens bild:En person du saknar:


Detta är jag tillsammans med Jo och Steph på min sista kväll i London! Dessa två underbara tjejer jobbade jag med på Dominion Theatre... Jag och Jo bodde åxå nära varandra så vi brukade oftast åka samma tåg hem tillsammans efter jobbet så hon var en av mina bästa vänner i London. Jag saknar dem båda väldigt mycket!


Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!