Tuesday 12 April 2011

Dag 7

Bloggfavoriter:

Min favoritblogg var dansilondon som mina fina vänner Sara och Bella skrev när de bodde i London. Kanske är det min favoritblogg för att det var den första bloggen jag egentligen följde, kanske för att jag var omnämnd i den ganska ofta...eller för att både Sara och Bella skriver väldigt bra... antagligen en blandning av allt!!
Men eftersom de har åkt hem från London så finns ju inte den bloggen mer vilket är lite ledsamt!

Jag följer annars inte så många bloggar...Min vän saras blogg läser jag ju alltid (samma sara som i dansilondon allltså=)
http://sarakulneff.blogspot.com ) och så läser jag Maria Montazamis blogg på amelia.se.(http://blogg.amelia.se/maria-montazami) Vet egentligen inte varför.. men det är lite kul och hon skriver ofta!

Det är ju så lätt när man nu har blogglovin.com på sin iphone där man kan samla alla bloggar och ser direkt när någon har skrivit nått nytt inlägg!!

Måste även säga att det finns en "kul" blogg som jag läser men som jag inte fattar så mycket av!! det är rulltrappereparatören (
http://rulltrappereparatoren.blogg.se/) Det är alltså en kille som jobbar som rulltrappsreparatör i flemmingsberg och som bloggar om det med samma passion som jag bloggar om musikaler!! Och det är kanske just för att man inte fattar som det blir roligt att läsa... jag vet inte! =)

Bild 7:En bild som du aldrig lagt upp:


Hittade denna roliga bilden som jag ALDRIG lagt ut. Det är jag och min kompis dotter Sandra som klättrar i träd i malmö...och vi ser ju bara helt knasiga ut. Vet inte om jag håller på att ramla ner, bara kramar eller försöker ha sex med trädet.. men har ju en onekligen konstig position... och sandra vet jag inte vad hon håller på med.. haha! (hoppas hon inte läser min blogg för tror hon skulle tvinga mig ta bort bilden... =) )

Mattiaz x

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Musikaltokig kille som jobbar som musikalartist och som är musikalnörd ut i fingerspetsarna!